Those dancing days


Godmorgon! Vaknade i vanlig ordning av att hisskillarna borrar i hissen som är vägg i vägg till vårat kök, och det ekar i hela längenheten. KL 8 börjar dem, varje morgon. Riktigt fint, eftersom Pernilla kommer hem då och får helt enkelt somna till det ljudet. När jag loggar in på Facebook så möts jag av 19 bilder tagna år 2005 på en blond, brun och mycet smalare Sara än som jag möts av Vintern 2011. Dock, så skulle jag fylla 16. Kanske inte sådär jättesvårt att vara brun när man tar till alla medel, samt att jag hade spenderat 3 månader i Hong Kong och man gick ju på varenda sport man kunde när man var i den åldern. Springa av alla sina sexuella behov kanske? Och ja, blond var jag för att jag är blond, och för att det var snyggt och porrigt med blondt. Easy as that.





Bilden är på mig och min kära vän Jennie.
Jennie är nu gift och jag vill inte ligga med random män. Ett litet, litet steg från vart vi var då.

Man utvecklas alltså trots allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0