The morning


Åh vilken mysig morgon detta är. Läser nyheterna, lyssnar på Radion, äter frukost, dricker Årets Julkaffe och har varit på promenad och handlat lite. Det bästa av allt är att man inte kan ringa till min mobil, och jag kan inte ringa ifrån den heller vilket gör att ingen kommer störa mig på hela dagen. Det är typ to good to be true. Jag skall få gå en heel DAG på stan själv och strosa, kolla i affärer och dricka take-away kaffe. Im so very happy just nu. Och då har jag inte sovit ett skvatt inatt, men det gör liksom ingenting. Klockan är 08:55 och jag har gjort allt som behövs göras idag. Nu finns det bara tid för mig,  stan, och denna underbart höstiga dag i Göteborg. Fina fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0