Sweetest thing


Inatt anmälde Pernilla mig till BigBrother med orden "Det är dags att vi blir kända nu, därför slänger vi in dig i ett hus. Du kommer vinna - lätt"

Easypeasy. Tur att min fars hemadress angavs, då min mor sa 2007: Sara, om du någonsin är med i Bigbrother så kommer du bli arvslös.

Är inte speciellt sugen på BigBrother faktiskt. Hellre Robinsson där man kan få lite sol, bada och bygga sandslott dag ut och dag in. 100 dagar instängd i ett hus hade varit förödande för mig, min familj och alla andra i min närhet. Men mest för tittarna tror jag. På frågan "Vilken var hennes senaste relation" Så skrev Pernilla något i stil med: När ni tar in Sara för en andra intervju, så kommer ni få höra om alla hennes relationer, de är ganska komplicerade.

Okej Girlfriend. Stort tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0