Sååå trött.


Godmorgon. Jag har funderat det senaste på om jag skall sluta blogga. Ibland är det grymt att bara kunna skriva allt som jag tycker, men nu det senaste så känns det bara pointless.. kan ju bero på att vi inte äter någonting som vi vill äta och inte har druckit alkohol på 25 dagar. Det suger livet ur en verkligen. Allt känns tråkigt och lame typ.
Men på Fredag skall vi käka Tacos för då kommer Mia och hälsar på mig. Wihu! TACOS är verkligen no 1 maträtten som jag skulle kunna leva på, livet ut. Det må vara att ta i, men jag tror inte det ligger jättelångt från realismen.

Idag känner jag mig så vårdslöst bakfull. Har beslutat att det beror på att jag inte sovit många minuter, MINUTER inatt. Brutalt dåligt. Somnade till efter att Pernilla gick upp ur sägen, och sedan var jag vaken vid 8 igen. Helt insane. Och nu skall jag till jobbet och jobba till klockan 18, för att sedan åka hem och släppa in vår kära vän som äger lägenheten för han skall göra någonting som vi inte vet vad det är. Hoppas verkligen att jag kan stå på benen då. Känner hur det bränner under ögonlocken och vill inte ens veta hur röda mina ögon är just nu.

Nej fyfan för att vara bakfull. Det klarar jag mer definitivt utan. Men vad skall man då göra då? Att bli bakfull hör ju liksom till konceptet att bli full dagen innan. Har funderat på tjack. Man blir super smal och man blir inte bakfull. Kanske är en bra lösning trots allt. Skall bara setill att få vår hyra sänkt så man har råd att lägga resterande cash på tjacket. Inte sådär mycket Rea-priser direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0