Renewal needed.


Skulle vilja göra om min blogg. Typ allt. Eller jag skulle vilja tabort den, flytta över den till en annan adress. Men om man har valt Blogg.se så får man ångra det bittert sedan när man vill byta bloggadress, så jag får antingen stanna här med denna adressen, eller så får jag helt enkelt börja om, utan mina inlägg. Men känns ju trist att allt skall försvinna. Det är ju mitt liv här. Min dagbok liksom. Min historia.

Skulle nog vilja göra om allt förresten. Hela utseendet. Fast å andra sidan så gillar jag den som den är nu. Den är lite stökig, lite random. Ja, jag ligert. Och jag är ju helt såld på Alexander McQueen bakgrunden med skeletten och änglarna. Jamenvisst är det han som designat det! Riktigt fint är det, love it. Men ja.. man tröttnar ju på allt. Och eftersom jag är en Lorentsson så tröttnar jag tydligen på allt, väldigt fort enligt resterande av familjen. Justeja. Lovade ju mamma att byta namn till Lorentsson. Kanske man skulle ta o påbörja idag.

Tjing sålänge. Nu ger jag mig ut i storstadsdjungeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0