Poision



Nu när jag var ute på en promenix så började tonerna till Alice Coopers Poison spela i mina öron.
Jag lyssnar och tänker sedan. Detta måste vara den sexigaste låten jag vet. Men kan en låt vara sexig?
Jo, jag tycker nog det. Och detta är en riktigt sexig låt. Texten säger ju en del.


Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat

I hear you calling and it's needles and pins
I want to hurt you just to hear you screaming my name
Don't want to touch you but you're under my skin
I want to kiss you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0