Opie


Någonting som jag inte får ihop gällande SoA (Yes, I went there again) är att det inte är så många good looking fellows med. Jax, i all ära men det är för uppenbart att han skall vara den snygga, dessutom är jag inte överdrivet förtjust i blonda pojkar med page. Då finns det alltså bara en kvar och det är Opie. Han är så vrålsnygg, och det säger jag inte att han är om han vore omringad med snygga män, men nu är han inte det och han blir alltså per automatilk drop dead gorgeous. Precis så skall det se ut. Välvårdad, men ändå ser det ut som om han inte bryr sig ett jota. Hans röst berör mig enda in i märgen. Mörk och hispig. Samt att han har bläcket. När skall jag komma över detdär med tatueringar egentligen? Det är inte ett måste givetvis, men det är fasen inget minus heller. MMM!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0