Nykter fylleringare


Freaky fuckin' friday! Och här ligger jag i vår säng och myser med te.. och ett äpple-jävel! Börjar klockan 06:45 imorgon men vägrar att gå o lägga mig nu, då jag inte vill känna mig så styrd av mitt arbete. Vilket kommer resultera i att jag kommer sova hela dagen imorgon efter jobbet, vilket är en suverän plan då jag ändå inte skall gå ut imorgon. Man må ju vara på framkant.

Nu skall jag bara skicka sms till alla som kan tänka sig att fylleringa inatt att de inte skall göra det då jag skall sova. Skall skicka 10 stycken till Calle, annars går det liksom inte in. Så himla komiskt att sist gång jag skulle upp o jobba så säger jag såhär till Pernilla "Jag sätter mobilen på Ljudlös, för Calle skall ut idag" Mycket riktigt så ringer han vid 4-tiden och min mobil vibrerar dessvärre. Somnade med den i handen hängandes över sängkanten så att den inte skulle höras såmycket. Han är fan en jävel på att fylleringa. Nästa värre än mig. Eller värre. Känns så extremt att säga att någon är värre på att fylleringa mig när jag tom. har fylleringt Knappen och Hakim på NRJ.

Annars ÄLSKAR jag när folk fylleringer och slöddrar. Det är så mycket kärlek och.. slödder. Mycket osammanhängande men så fint på något sätt. Samt att jag alltid känner mig så mycket mognare och klokare när folk fylleringer mig. Det är liksom ett bevis på att jag har låtit bli, men inte dem. Riktigt självförtroende stärkande är det. Dock så måste jag säga att jag knappt fylleringer alls nuförtiden. Även när jag dricker, för på något konstigt vänster så sitter vettet kvar i huvudet öven om jag så innerligt försökt skölja bort det med litervis av vin. Så ja, jag kanske är pågång att lägga av med fylleringningarna.

Nej, vem försöker jag lura. En fylleringare är alltid en fylleringare. Även en nykter sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0