My Pearl has left for the night


Helt otroligt. Idag började jag jobba klockan 16. När min chef kom till mig och sa att jag kunde stänga, så trodde jag inte mina öron, ögon, henne eller klockan. HUR kunde jag sluta nu. Vad hände med tiden? Jag svär att det inte kändes som mer än 2h idag. Helt crazy. Men glad skall man väl vara för det I guess.

Något som dessvärre är riktigt tråkigt är att jag hann komma innanför dörren i 15 minuter tills Pernilla skulle gå till jobbet. Nu börjas det. Känns som om hon skall ut i krig eller någonting och jag vill bara hänga mig runt halsen på henne.. vilket jag gjorde innan hon gick.. fast runt midjan då. Undrar om det är såhär det kommer kännas när jag och min man inte jobbar samma tider sen..? Usch vad jobbigt isåfall. Nåväl.. jag kan ju bara gå o lägga mig så har jag henne strax vid min sida igen.

Får nog snabba på att se Broen så jag kommer i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0