Massageljus delux


I ett tappert försök att rädda vår relation så beställde Pernilla ljus. Inte vanliga ljus. Man tänder på dem, och sedan när de brunnit ett tag så häller man sterainet på kroppen och det blir till massageolja.

Nej, hon gjorde det inte för att rädda vår samborelation. Hon gjorde det för att det är så sinnes gött med massage, och ljusen luktar riktigt gott. När hon snackade om det ibörjan så tyckte jag att det lät som om vi var ute på djupt vatten. Okej, så vi skall hälla stearin på varandra och få njutning av det? När hon testade på mig igår så måste jag säga att jag hade fel. Det är så sjukt skönt. Och det är så coolt att det blir massageolja som doftar himmelskt. Så idag hällde jag stearin på Pernillas rygg och masserade henne med det som blev olja. Ni måste verkligen testa. Riktigt gött är det!

Still not gay..






Kommentarer
Postat av: Degen

Funkar det bra då? Låter som att det skulle va mer plågsamt än skönt. Hur varmt blir det? Hehe

Postat av: SJK

Hej! Massageljusen blir bara 38 grader, så man bränner sig inte. Blir ju varm massageolja liksom. Hur skönt som helst är det och luktar makalöst gott. M m m! Try it.

2011-12-01 @ 16:21:35
URL: http://sarajardim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0