Måndag


Efter en hel helg med besök så lämnade jag av min kära gäst så hon fick åka tillbaka till Kalmar. Vart en lugn helg, som inte varit jättenyttig direkt. Käkade Tacos igår igen. Fantastisk maträtt detdär. Sedan tittade vi på en film, som vi stängde av efter halva har gått för är klockan var 22:40 så var vi så trötta att vi inte orkade se mer. Första advent igår alltså. Och det är 11 grader ute. Känns märkligt. Men känns bra mycket skönare än 11 minus iallafall.

Imorgon måste jag åka till Kungshamn tidigt för att hämta min telefon och mitt simkort. Så jag kan slippa vara såhär handikappad som jag är i nuläget. Får stämma träff med alla med exakt tidpunkt och plats för möte, eftersom ingen kan fåtag i mig. Känns sådär må jag säga. 13 jävla mil för att hämta telefonjäveln. Har inte varit i Kungshamn sedan jag fyllde år. Har liksom inte sådär jättemycket att hämta där. Förutom en telefon nu då. Kan ju träffa min familj, som jag längtar efter så OHYGGLIGT mycket och min farmor.. som jag kanske längtar lite mindre till, men som man måste träffa för att göra henne glad.

Sedan jobbar jag Ondsag och fredag och sedan är jag ledig från 3:e till 14:e december. Ah ni hajjar. Rätt mucho ledighet. SHIT vad länge. Men har ju massa saker att fixa också. Hade en To do list på kylskåpet med 50 saker som skall göras innan jag åker. Vände på den i Lördags och skrev en ny lista. Typ: Hetsäta Tacos, dricka vin, bli packad, hamna i fyllecell. Det fick bli min nya To do List för December. Tänk att jag aldrig har hamnat i fyllecell innan. Jag har vart påväg, men blev räddad av min songkarriär. Kortsagt. Jag satt i en pikébuss med massa andra fulla idioter och blev avsläppt hemma (hemma hos min chef, för det var där jag sa att jag bodde) pågrund av att jag var lugnast i bussen, jag satt och sjöng. Må säga att man haft en del flyt med sig ibland ändå.

Nu skall jag ta en dusch och sedan skall jag till mitt förtjusande jobb i några timmar. Skall stå i skönhet och hälsa idag och plocka. Göööör mysigt! Kolla på allt smink och stapla gott luktande krämer. Wihu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0