MA MA MADEIRA


Kom nyss över lite bilder på Madeira och får hastigt ont i magen. Åååååh vad jag vill vara där ibland. Inga bekymmer (inte för att jag har några bekymmer här men) fast på Madeira så hade man bekymmer. Alla små obetydliga saker blir så jäkla stora därnere. Allt allt allt. Fantasy-Island är det verkligen. Man skapar sina egna bekymmer helt enkelt. Utan att någon annan påverkar dem. Fast fan vad fint. Det bästa är ju att man kan komma ner och sedan åka därifrån, slippa stanna liksom. Fast tänk om jag vill stanna.. nej. Nu har jag lovat Sverige min själ ett tag, då får det fan bli så.

Dricka Coral, dricka gott rödvin på balkongen, gå ut och dansa, gå promenader, frukost på Ravioli, roadtrips i bergen. Och alltdetdärandrasomjagsaknarvarjedag. Träffa alla mina fantastiska vänner!
Skall nog ta och Google-Earth:a lite nu. På Madeira. Så jag tar mig dit i December. Givet, Taget!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0