Livets Ironi


När jag arbetade med Porteringar i Telenors nät så förstod jag aldrig varför kunderna var så upprörda när de fick vänta ett tag. Nu är det omvänt och jag har väntat på min beställning i en vecka. Kontaktade Telenor och de kan inte ens se min beställning, för den har inte kommit upp i kön än - en vecka senare. Mitt nummer porteras alltså över den 24:e November, och jag bad dem därför skicka ett simkort nu så jag slipper att bli av med mitt nummer. Men nixpix. Eftersom inte ordern är placerad i kön än så kan de inte ens göra det. Jag bad dem om att lägga en manuell beställning men nej. Nejnejnej. Så, resultatet blir det att jag blir nummerlös i 4 veckor, då min telefon inte kommer förrän dess. Jag förstår nu vad kunderna kände. Livets jävla ironi, Isn't it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0