Kul tjej


Har tagit en till promenad, kollat på 3 filmer, druckit 400 st colalight och vet inte hur många snus jag gjort av med.
Tror jag får sluta gå i Slottsskogen då jag känner på mig att någon tror jag är pedofil. Går några timmar där varje dag och passerar alla lekande barn. Inget jag vill riskera om jag säger så.

Guuuud vad jag är uttråkad. Pernilla är i Vara och byter från sommar till vinterkläder och jag skall upp imorgon och jobba klockan 07:00. Så jag måste hålla mig nykter! Visst måste jag vara nykter anyway annars halshugger brorsan mig. Jag har verkligen inte ont av att jobba på en Lördag, jag gillar det nästan. För jag är ju ledig två dagar mitt i veckan istället, och det är rätt gött måste jag säga. Men man får en riktigt snedvriden veckosyn när man jobbar såhär. Helgerna blir på vardagarna och vardagarna är på helgerna. Fick precis flyktringa till Oskar o se vad han gjorde. Han käkade Tacos....................... och det är inte helt omöjligt att de går ut ikväll...... Mår illa bara jag tänker på det.

Pysket är inte intakt nu känner jag.

Mamma har jag pratat med en miljon gånger idag redan och jag vill ju verka lite självständig så henne kan jag inte telefonera med nu. Okej, jag sms:ar henne, helatiden. Hon har ju träffat en man nu. En Man. Och jag förstår liksom inte hur det går till då jag knappt fattat att min mamma o pappa inte är gifta längre. Hur som haver, denne mannen är hon så upp över öronen förälskad i, så jag vill ju inte framstå som en utvecklingsstörd dotter som ringer henne varje sekund på dagen. Antar väl att han redan vet att jag inte riktigt har lyckats slita mig från min mor än. Navelsträngen är inte riktigt klippt än. Hoppas verkligen min blivande pojkvän och min mor kommer bra överens, annars kan det bli.. tufft.

Nykterhetsmånad... pfft! Vilken jävla Idé! Är väl dock inte första gången. Varjegång jag blir så karatefull att jag känner att det går åt pipsvängen så väljer jag att vara nykter en månad. Karaktär är inte någonting som går att köpa Online eller? Och imorgon skall vi på smyckesparty. Men Pernilla har redan informerat värdinnan att vi inte dricker - vilket tydligen besvarades med ett gapskratt. Mhm. Och äter gör vi inte heller. Såvida brorsan inte säger att det är Okej att äta sakerna. Kul att ha med oss på Partyt. De två tråkiga brudarna som varken äter eller dricker. Bra deal där känner jag nu. Bra deal Sara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0