Kickstart


Precis hemkommen från 1h promenad i Slottsskogen. Äntligen får jag användning av min finfina cerise Adidas sportjacka som jag köpte i Våras då jag och Pernilla redan hade bestämt oss för att börja sporta. Men sommaren kom emellan, och jag känner att det inte riktigt är vårat fel att alla uteserveringar är så mysiga. Gör dem omysiga och vinet vidrigt så lovar jag att jackan hade åkt på tidigare.

Ett litet pre-talk med min PT (Han ville att jag skulle kalla honom Livscoach, men jag finner någonting väldigt disturbing i att kalla min tvillingbror min Livscoach) om min promenad och vad jag skulle käka sen. Känns bra att det enda han gör är att träna och vara hemma. Han jobbar ju liksom inte. Nejnej, varför tjäna pengar när man kan bo hemma hos sina föräldrar och bli sponsrad av dem istället? Dumt att flytta liksom. Så jag har ju all tid i världen för hans samtal. Riktig lyx må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0