Jävla Clay


Jag har ju varit ett sådant oerhört fan av Sons of Anarchy, men nu på Season 4, Episode 7 så känner jag att det är förmycket. Det är förmycket våld, förmycket död och förmycket svek, tissel o tassel som hålls undean och sedan kommer fram och pang pang, någon dör. Helatiden. Jag orkar inte kolla på en serie där jag ständigt slår mig för pannan eller stänger av ljudet för att jag inte vill höra hur det låter när någon får sina tänder utdragna.

Tycker den första säsongen var bra, och den andra med. Då handlade det ändå om någonting, om en Club som skyddades, nu känns det som om de bara skyddar sig själva och den där jävla Clay kan röja sin egen familj ur vägen för att skydda sig själv. Inte cool. Inte det minsta. Var liksom bra när Samcro var the good guys, vilket de inte är längre. De har ju tom. tydligen problem med hudfärg. Örka liksom.
Vill se ett badass gäng med såpass mycket hjärta att man står på deras sida helatiden genom serien, det gör jag knappt längre. Inte Clays sida iallafall, och det är väl hans fel att jag känner såhär. Jävla Clay.

Åh, jag är för insatt helt enkelt. Orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0