It's been a while


Kan inte sluta kolla på alla gamla bilder från 2005. Bilder på mitt och Pernillas första år tillsammans. Vi flyttade ihop av en slump i Gymnasiet och 6 år senare så bor vi fortfarande tillsammans i Göteborg.

Blir sentimental och vill gå in och väcka henne och tacka för alla dessa åren, men det kan jag nog inte. För då ligger jag nog ganska risigt till då hon har jobbat tills klockan 8 imorse. Men anyway, när du läser detta - TACK för alla åren Pernilla! Du är det bästa som finns och jag kommer älska dig tills.. ja föralltid. Sedan underlättar det ju att du kommer gifta dig med min bror och att dina föräldrar bor på mitt absoluta favoritställe och allt detdär andra nödvändiga you know.

Hurra för 6 år, 2 månader och 23 dagar som aldrig någonsin kunde varit bättre , och alla år, månader och dagar som komma skall!


Jag och Pernilla 2005




Jag och Pernilla 2011


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite snyggare nu än då! Tacka gud för de. Tacka gud för dig! Lööööve!

2011-11-11 @ 01:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0