Good news


Vilken fantastisk daaaag! Jag har precis stigit upp från ett varmt bad med hårinpackning och tända ljus, och nu sitter jag i min sköna kimmono och dricker te. Börjar bli lite trött på att allt är så bra helatiden. Får lägga ned bloggen om det inte slutar snart. Är liksom aldrig kul att läsa om när folk mår bra och om deras fantastiska dagar. Man vill ju läsa om hur dåligt de mår och alla olyckor de råkar ut för. Så man kan stänga av datorn och må bättre själv sedan. Får väl hoppas att alla bra dagar avtar snart då. För er skull alltså.

Anyway. Så gick jag ju 1h promenad i Slottsskogen idag. Sedan har det bara rullat på och jag och min sambo gick en till promenad sedan i ca 2h. Vi var så hurtiga att vi inte ens satte oss på Franks för en kaffe - vi ställde oss i kön och beställde take-away och fortsatte gå, surplandes på kaffet! Tog en liten pause vid kanalen, satte oss på en bänk och tittade över vattnet dock. Göteborg är så himla vackert så jag kan aldrig bli mätt på dess skönhet. Särskilt nu under hösten. Och det är liksom knappt kallt nu. Visst - mössa o vantar är oftast på, men man behöver nödvändigtvis inte ha stängd jacka. Folk går ju i shorts och strumpbyxor för gudsskull. I November. Jag är så imponerad över dessa kroppstemperaturer som aldrig tycks rubbas i denhär staden.
Det är typ mörkt vid 17-tiden och när klockan är 9 så tror man det är mitt i natten. I Love it!

Och sedan är jag så otroligt glad över en sak som jag dessvärre inte kan berätta, då det inte kommer uppskattas av alla. Men som gjort mig så otroligt lycklig!

Sa hejdå till min Pärla för 1h sedan för hon skulle till jobbet. Och jag klagar de dagar jag jobbar till 22. Det är inte klokt när hon jobbar till 8 på morgonen från kl 12 på natten. Har kollat klart på de 7 första avsnitten av Modern Family S03 och höll på att kremera vid ett flertal tillfällen. Phil alltså. Jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0