Fugly


En tur i ett köpcentrum hanns givetvis med igår av mig och Pärlan. Men det köptes inte så mycket. Vi skall vänta med att belöna oss senare. Om 22 dagar vill säga. Herregud vad lång tid. Jag köpte dock hårfärg, B.U.S och nagellack. Grejen är att jag gillar verligen inte Brun utan Sol längre, för alla är så sjukt kassa. Men jag har faktiskt hittat en som är riktigt superduper bra, som nu alla på mitt jobb använder. Nivea. 109:- riksdaler. Nothing, för att se brun o fräsch ut. Samt att den är dryg. Riktigt mycket good stuff. Solar ju typ aldrig solarium längre, men det kanske jag skulle ta o göra nu när jag är ledig idag.. hum.. Pernilla kommer inte bli så nöjd varken när hon läser detta, eller när hon upptäcker att jag har solat. Hon är inte så förtjust i solarium pga Cancer risken. Jag säger samma om ciggaretter, men röker ju givetvis när jag dricker. Pernilla fylle-solar åtminstonde inte.

En tur på stan..



Men det må man ju unna fölket (som Madde säger - fölket). Lite fula pics now and then!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0