Eat some


I fredags efter ett par timmar på stan och en halv lön fattigare så hämtade jag upp Mia på stan. Hoppfull inför att visa henne vad jag köpt, så hon sedan skall tvinga mig att lämna tillbaka det. Vi styr vår skuta hemåt och jag har en liten modevisning i hallen med alla kläderna (och smyckena) jag har köpt. Slutade med att jag behöll allt som jag köpt. Alltihop. Varenda pinal. Och senare på Kvällen så käkade vi TACOS. Oh Lord. Det var e upplevelse utöver det valiga. Iakttog nästan mig själv från en annan vinkel när jag satt där vid köksbordet. Sedan käkade vi massor av Nötter och hade det riktigt gött.

Lördagen kom och jag drabbades dessvärre av årets mäktigaste mensvärk. Man vet ju att killar inte gärna pratar om Mens och mensvärk. Men de skyller gärna på Mens om man inte är på topphumör någon dag. Så igår när jag skulle ringa gällande mina smärtor så blev jag kopplad 4 gånger. 4 gånger av 4 killar. Det är inte klokt. "Hej jag har sådan sjuk mensvärk, jag kan knappt stå upp och mår riktigt dåligt" Eeeh.. jaha. Aj, aj, aj. Dåååå skall vi seeeeee. Ehh... eh. Det var ju inte bra. Eh.. Jag kopplar dig. 4 gånger hände det att den meningen flög fram. Från fyra killar. Det är ju hysteriskt roligt. De kan hantera allt annat  (anseer dem) men inte att någon har kramper i magen som de inte kan få. Då blir de supernervösa och börjar nästan stamma och funderar snabbt på vem de kan koppla till som kan hantera problemet bättre, eller iallafall hantera det så de själva slipper.

Igår käkade vi, frukost, sedan Thaimat till Lunch och sedan popcorn, snusklubba och naturgodis.
Det kändes som om jag var gravid när jag gick till sängs igår. Min mage var så otroligt uppsvälld och spänd. Det är nog verkligen INTE bra att låtabli att äta såmycket under en månad och sedan helt plötsligt hetsäta allt. Thaimaten kanske inte var toppvalet för en känslig mage heller. Spicy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0