Cheer's to the movies.


Jisses vad många filmer jag sett det senaste. Här om dagen gick vi ju på Bio - In Time. Och någon dag efter det så gick vi igen, fast på - Our idiot Brother. Jag har kollat på Paul, Hall pass, The Mechanic, Green lantern, Sucker Punch och en del serier. Så inte alls min grej att spendera massa tid framför filmer. Men hey, vad gör man inte om man inte dricker eller kan gå ut och käka. Jo, du går promenader och kollar på filmer. Precis som vanligt folk.

Hoppas verkligen denna månaden av nyttigheter går snabbt över. Så jag slipper fyrkantiga ögon efter allt filmtittande. Idag pallade jag knappt vara ute o gå. Jag är så trött, ständigt. Men under eftermiddagen tog jag o Pernilla en ca 2h walk genom staden. Åh det är så fint att jag vet inte vart jag skall ta vägen. Alla ljus, människor och ja.. allt. Magiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0