Bom dia


Bom dia mitt herrskap.

Har legat vaken sedan 5 tiden. Egentligen vaknade jag vid 4 och tänkte stiga upp, men eftersom jag somnade vid 00:30 så var inte det någon vidare god idé kände jag på mig. Så jag somnade om till 5 iallafall. Steg upp 1,5h senare efter lite tankar fått cirkulera fritt i huvudet. Hade tänkt gå på en promenad men kändes inte görsäkert att gå i ett kolsvart Slottsskogen innan klockan 6. Dumsara.

Så, nu sitter jag här i köket. Dricker den dagliga dosen av Zoegas Julkaffe med smak av Pomerans och Nougat. Var lite osäker på Nougatsmaken men det smakar inte någonting av det. Ställer mig tveksam till frågan om jag ens minns hur Nougat smakar förövrigt.

Laddar för Kungshamn. Har bestämt mig för att åka. Vart lite kluven igårkväll och sa att jag skulle se hur jag kände idag. Mamma kan ju skicka min telefon till mig, men då kommer det ju ta ytterligare några dagar och jag har ju gått i god med att jag inte är riktigt lika cool utan telefon som jag trott. Känner mig otroligt avsklappnad och oberörd. Vill jag någon något, så är det jag som kontaktar denne, inte tvärt om. Inga tvångssamtal liksom. Dock så blir JAG oerhört stressad när jag skall ringa någon, och letar febrilt efter telefonen som inte finns. However, det går bra. Jättebra utan telefon, men jag skulle gärna vilja ringa min mamma när lusten faller på. Så mot Händelsernas Mekka Kungshamn it is.

07:38. Borde gå in till stan nu egentligen, men är fortfarande kolsvart. Och jag kanske inte måste vara i Kungshamn klockan 10 liksom. 2h med buss.. det är fan förskräckligt. Vet inte ens om jag kommer stanna där över natten, men får väl packa ner lite nödvändigheter ifall att.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0