Barnsäkrat område efterfrågas


Igår kom jag hem från jobbet och kände mig typ stympad. Jag har klämt alla fingrarna i kassan minst en gång, och jag har skurit mig på kniven, även om den är infälld, samt att jag fastnar ALLTID i dedär band-armarna som styr varorna åt varsitt håll. På något sätt så har jag alltid en kroppsdel som ligger där under när de fälls ned. Och det är jag som bestämmer när de fälls ned, så det gör dem när jag vilar min armbåge på knappen som sitter förjävla dåligt till! Det är som om det är gjort för att jag skall skadas. Rena rama Hostel inne i butiken. Vet inte hur många gånger jag slått i huvudet nu. Har gått så långt att det enda ljudet som kommer från min mun när jag skadar mig är en djup suck. Blir så trött på mig själv. Kommer jag få leva i barnsäkrade områden med vadderade kanter och slö knivar runt mig i framtiden. Finns liksom ingen gräns på hur klumpig jag kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0