Brother from the same mother

Min bror är så speciell. På ett ofantligt roligt sätt. Vår gemensamma vän berättade om vad min bror Sebastian och då Bjarne hade gjort för någon helg sedan. De satt hemma hos Bjarne och förfestade de två, och sedan skulle de förflytta sig till en annan fest några gator upp. När taxin kommer, så bär Bjarne ut Sebastian på axeln. Han har tejpat honom med silvertejp runt fötterna och händerna, och för munnen. Öppnar bagaget, slänger in Sebban. Sätter sig i taxin, och ber honom köra till den andra gatan. Taxichaffisen är helt paralyserad då Bjarne typ är två meter hög. Han kör dem till adressen, och Bjarne hoppar ur, drar upp Sebban igen på Axeln ocg ger chaffisen en femhundring och säger "Du har varken sett eller hört någonting". Sedan går han in med Sebban i huset.
Under hela taxifärden har Sebban spelat med i bagaget och bankat mot taket och mumlande skrikit.

Jag höll på att skratta ihjäl mig när de berättade detta. Tänk den dagen som chaffisen ser dessa två killar handla på Ica ihop någon dag. Undrar om han känner sig totalt lurad och urkass på sitt jobb då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0