Turbulent Tisdag


Tisdag och min första morgon i Sverige. Riktigt nöjd var jag o pigg, trots 4 timmars sömn. Drog o mötte upp Josse för frukost. Då kommer min rent utav sagt förjävla fantastiska polare med en stor bag fylld med Vin, glas, filt, frukt, musli, youghurt o dyl. Vi drar till Kungsparken o ligger där i solen i ett par timmar o njuter av en återförening. Sedan går vi på stan o shoppar lite o sen hem till henne o chillar. Någon timme senare möter vi upp underbara Sandra o Pernilla o käkar o skålar med vin. Huset bjöd på shots, så det blev allt livat denna dag också. Slutar med en underbar kväll med nära vänner och att min polare ligger med snubben som äger stället. Vilken jävla stjärna. Mötte upp Ida, Julia och Lisa o tog ett glas innan hemgång.

Resterande dagar har vart fint med mig o min vän Pärlan och vi har haft underbara kvällar.

Sverige är ett ställe man bör spendera lite mer tid i än bara semester. Imorgon blir det e överraskning för min vännina i stan, som jag tyvärr inte kan avslöja än här, då det är.. en överraskning. Men vet att det kommer bli klockrent! Kungshamn får sitt första besök av moi imorgon också. Inget jag ser fram emot, men ibland måste man. Kan dock bli trevligt när man är i rätt sällskap, vilket jag alltid är.

Nu är det Hockey!


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0