The last days

Jag är värdelös på bloggningen för tillfället. Vet att somliga vill ha updates om vad som sker o vad jag gör men det kommer så satans mycket emellan helatiden, vi är sällan i lägenheten o är mest ute o springer på stan eller sitter på en Uteservering o dricker vin i vårsolen. (Det finns alltså en gud ändå).

Hur som haver så blir det en kvick update om det senaste vi hittat på. Möhippan skrev jag ju om, o dagen innan dess så var jag, Pernilla, Katta o Josse på Excet o dansade. Innan dess har vi alla suttit o druckit vin var o varannan dag på någon uteservering o myst. Herrejävlar vad lycklig jag är när jag sitter bland mina fina vänner med filtar om oss o vin i glasen mitt i Göteborg. Lycka är fan inte dyrare än gott sällskap o en flaska vin.

Jag stannade i Kungshamn lör-mån för att fixa lite bankärenden o fonder och så (Mjo, visst har man dragit på sig vuxendojjorna nu o fixar med fonderna). I Söndags kom Mia hem till mig o vi käkade Thaimat o låg i soffan. Hyrde The social network, som Mia bar runt på o satte in i Xboxen. När vi sedan skulle ha hjälp med att starta skiten så frågade brorsan varför i helvete vi hyrt Sammys Äventyr som är en tecknad film om några sköldpaddor. Ingen av oss hade alltså noterat att vi lagt i fel film i boxen. Ner o hyra om, och sedan en vanlig Söndag i Sverige med skratt från gårdagen. På måndagen då åkte jag o Mia till stan på eftermiddagen. Hon fortsatte mot Kalmar o jag mot Pernilla o Stan. I Tisdags mötte vi upp Emelie Olsson o Lillian för lite lunch och vin på Brasseri, Josse kom o skulle ha dit sitt afterwork gäng. Vi drog till Linnéterrassen för lite sweet häng o såg ett par käda ansikten. Inte kända i som på TV, utan mer kända som i sett ett par gånger förr när man bodde i Svearike. Fint serru! Jag och Pärlan tackade för oss o hängde inte med på koncerten som de andra skulle på, och gick till ett ställe nära oss o förtärde mer vin o öl. Sedan valde vi mellan att gå vidare till Berså o gå ut på galejj eller om vi skulle käka kebab o snacka i sängen. Det blev ett storslaget kebab o säng snack.

Idag sov vi otroligt länge för att vara vi. 10:15 var vi uppe. Jag som är uppe innan Pernilla brukar gå upp när hon skall till jobbet, dvs kl 6 på morgonen. Men jag har ju faktiskt alltid varit morgonpigg, så det är ju kanske inte jättemärkligt. Sedan har vi strosat runt på stan o shoppat mängder av saker, käkat lunch o sedan chillat hemma. Pernilla som jobbar natt idag har sovit o jag har legat i soffan o filosoferat. Nyligen har vi dragit igenom våra planer för vår nya idé som vi skall satsa på. Återkommer väl med mer info om det när vi dragit igång.

Thats about the last days news.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0