Sociala förplikteser innan sex ?

Sverige, möjligheterna till att ligga landet. Pfft!

Jag har förvisso varit en fan av One nights back in the days. Men det skulle jag inte vilja påstå nu att jag är. Jag är ganska rädd för att hamna med en snubbe som jag inte känner, just av den enkla anledningen att jag inte känner honom. Jag är bara med folk som jag vet vilka de är, eller känner. Att hoppa i säng med en man som jag inte vet vart han har varit, vad han är kapabel till osv. skrämmer skiten ur mig. Så det jag vill komma till är att no more ONS, för mig alltså. Sen kan man ju inte säga aldrig, men inte som mina planer ser ut för tillfället.

Då kommer vi till detta med att Liggandet inte är vad det en gång var. Igår så skulle jag träffa en kille från back in the days, när man bodde och låg i Sverige. Javisst, vi har haft kontakt nu i en vecka typ och sagt att vi skall träffas. Denna kontakten sker på nätterna dock, så det är ju inte träffas o gå ut med hunden man skall göra liksom, utan det är ju endast ligga. Men det har dock inte nämnts än, men ändå sms;ar man och ringer vid 03 tiden, så måste det endast finnas en tanke i huvudet. Kan man ju tycka iallafall.
Hur som haver, så sms:ade han ganska tidigt på kvällen igår för att veta planerna, o vart vi skulle ut osv. När klockan är runt 02 så hörs vi av, och han är då Givet fucking vis, på Peacock dinner club. Han skriker att vi skall dra dit men det är inte på agendan, så jag ringer igen och skall typ få han att fatta att jag inte vill gå på en till klubb inatt.
Då händer något otroligt oroväckande. Han säger; Men du, kan inte vi ses i veckan och ta en lunch eller göra någonting ?

Okej, då skall vi se.  Jag och denne man låg när vi var yngre, dvs när jag bodde i Sverige och var 18 år, det var aldrig någonting mer än så. Nu när jag är tillbaka flyttad och vi inte har träffats på ett par år, så skall vi helt plötsligt gå ut och käka lunch ihop? Vad är det som har hänt? Är det så man gör nuförtiden. För att ligga i Sverige eller iallafall i Göteborg så måste man ha förplikteser om lunch och annan social underhålling innan man ligger?? Det är ju helt absurt. Eller?

Nu är denna man en otroligt godhjärtad man som är väldigt väluppfostrad och verkligen en gentleman, så det kan ju vara så som mina väninnor sagt under dagen när vi försöker lösa gåtan om luncher o ligg, att han vill visa att han inte ser mig som någon som man bara vill ligga med, utan som han faktiskt kan umgås med också. Om det är så så slår nog karman tillbaka på mig snart efter detta inlägget. För det är antagligen inte så att han vill något mer, det känns väldigt långsökt då vi inte träffats på typ 3 år, och vi känner ju inte varandra sådär superbra liksom. Men men, det kanske kommer around. För han hörde av sig inatt när jag låg och sov vid 04 tiden, så jag antar att han inte ville käka lunch då.

Skall forska lite mer i detta och uppdatera om det blir några förändringar i ärendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0