Sista helgjäveln!

Ja, jag är ju redan i Sverige men tänkte att det var värt att nämna sista helgen på öjäveln.

Vi bestämmer oss för att vi inte skall gå ut på fredagen, då Linus skulle jobba på lördagen och ja, det var väl egentligen den enda anledningen antar jag. Vi går en sväng till FX och sedan kilar vi hemåt. Mamma och jag sitter på balkan o drar i oss lite vin som alla andra dagar under hennes semester. Sedan möter jag upp La Paret Linus o My och dricker lite på Yankees. Det blev dock inte så lite o efter att jag fått upp någon jävla shot i näsan med äkta guld i, som gjorde att det luktade jul i min näsa de närmaste timmarna och Linus får en hel flaska sprit av de som jobbade där som skulle stå i baren tills att han någon gång blev sugen o spatserar ner o drar i sig flaskjäveln, precis när lusten faller sig på.

Vi tågar vidare till Chegas o träffar lite nytt folk o oldies. Myran ger upp vid 4 tiden då vi står o nästan skriker på varandra gällande vem som skall följa med Linus o vem som skall få åka hem. Well, vi ville alltså båda åka hem, men någon skulle uppenbarligen vara snäll o stanna med Lille Linus, och jag förlorade kampen om sömnen och fick hänga med på galejj. Dock aldrig någonting jag kommer ångra, då det typ var det mest händelserika genom tiderna. Precis som sist gång när jag skulle dra, så är det jag o Linus still standing helt ensama ute och gör förbannat dumma saker. Senast satt vi mit i en rondell mitt i natten och gjorde dumheter. Satan vad glad jag är för honom. Förjävla kul snubbe.

However, vi drar till Teatro, hittar en portugis snubbe som jag är osäker på om Linus drog dit eller inte, kan inte minnas det riktigt. Sedan efter lite lössläppt galejj så blev vi 3 utkastade men var lika nöjda över det. Portusnubben ringer ett samtal och vi hamnar utanför Molhe. Då är kl 5 och det är stängt. Men efter lite kontakt med vimmelfotografen bakom vakternas ryggar så drar vi "Linus är snubben där innes kusin, så vi får komma in" Linus som är så Skandinavisk man kan bli, men simsalabim så står vi i hissen på G upp. Fotografen drar i sig lite kokain på toaletten och vi drar ut o dansar. Det var någon V.I.P grej tror jag, för det var speciella folk däruppe. Tillslut så stänger ägarna av musiken, men DJ:arna vägrar o drar igång manuellt. Hur jävla skönt som helst. När vi väl pallar oss ut så är klockan närmare halv 7 och jag snubblar över ett par grabbar som skall ha efterfest i sin båt. Vi är hjärtligt välkomna tills Portusnubben som är med oss stoppar mig o säger att det är Madeiras Maffias båt, och att jag nog inte skall hänga med dem. Vi smiter o vår kille föreslår att vi 3 har efterfest på hans pappas kontor istället. Joorå, vi drar dit o kontoret är typ 3 gigantiska garage fyllda med bilar, scotrar, cyklar o motorcyklar. Efter en stud så pekar snuben på två scootrar o säger till Linus; Unus, which one do you want? (Han kan inte säga Linus, utan säger Unus) Linus ser lika frågande ut som jag gör men Portugisjäveln har bestämt sig. Linus skall alltså få en Scooter av honom.  Tja, varför inte sådär på morgonkvisten? Sedan efter gåvan så hoppar vi upp på scootern o jag får sitta fram, portosnubben bakom mig o Linus sist. På denna Scooter. Vi släpper av Linus, o jag kör i tveksamt nyktert tillstånd på Portugals gator en scooter fram till min lägenhet. Där vill snubben följa med in, och jag kör en bortförklarning som jag antagligen körde för sista o första gången i mitt liv, vilket var: No, no. I cant. My mother is in there. She's sleeping in my bed with me.
Portusnubben gav upp förvånadsvärt lätt o fick åka hem. Jag gick alltså segrande ur denna samlagsduell, utan samlag.

Noterbart: Linus tog aldrig hem scootern, så den fick portugisen behålla. Portugisen fick iallafall någon kyss för att han var snäll och inte jättepåstridig. Mamma var dödligt orolig när jag ramlade in närmare 8-tiden. Detta var lätt den mest händelserika kvällen på länge. Hurra för Linusjävelns äventyr!


Kommentarer
Postat av: Hanna

awesome as always!

2011-05-16 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0