Så vad gör hon?

Jag vet att ni där hemma på ön (hemma?) undrar. Så jag tänker säga det jag sa till min vän Fredrik igår när han ringde och frågade när vi skulle ses egentligen.

Vad gör du då Sara? Jo, det jag gör är. Jag går upp vid 6, 7 på morgonen oftast. Dricker kaffe, kollar på Nyheterna, duschar och gör i ordning mig, kollar lite sidor på nätet. Sen går jag ut på dagarna, en liten promenix till stan då vi bor så satans bra, så är det hur nära som helst till Vasastan o Avenyn. Där möter jag oftast upp någon trevlig vän till mig, tar en fika, en lunch, gör något annat. På eftermiddagarna har jag och mina vänner druckit vin och öl oftast, tills senare på kvällen. Det har vart mer regel än undantag, men har lovat min moder och mig själv att lägga vinet på hyllan ett tag, iallafall de större mängderna. På helgerna åker vi någonstans eller gör något roligt. Besöker klubbar, eller andra städer. Denna helgen skall vi ha klassfest, och nästa skall jag på bröllop. Sedan skall jag till Malmö för en fest med gamla vänner, sedan är det fanimej sommar.

När jag berättade för Fredrik vad jag gjorde så sa han "Ja, det kunde jag fanimej tänka mig att du skulle leva ett soft liv när du kom hem. Ditt liv har alltid varit en räkmacka Sara" Jag vet faktiskt inte om jag kan säga emot Fredrik på den punkten, men jag har det bra. Det har jag. Har brännt oroväckande mycket pengar på alla påhitt och på all jäkla shopping. Men det känns bra. Ingen ångest som sagt. Gött det.

Nu skall jag ut på stan o gå i lite affärer med Pernilla igen.

På återseende.

SJK

Kommentarer
Postat av: Hugomargrete

keep it up very nice site

2012-01-20 @ 08:31:57
URL: http://hugomargrete.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0