Fredag & Afterwork i 033 området.

Igår vaknade jag och Pernilla lätt som en plätt. Spralliga och pigga. Vilket berodde på att vi antagligen inte var nyktra än, eller jag iallafall. På fredagen bestämde vi oss för att ta det lugnt men ta ett glas vin med Elin, hennes pojkvän Velo och Josse. Detta resulterade i att jag hann nyktra till ca 3 gånger under kvällen, då jag redan var lite halvpackad när jag kom till Göteborg efter lite "afterwork" i Borås med Mamma och broder. Fantastisk dag med dessa två kloner till mig. Det är så himla roligt, men gud vad trött i huvudet man blir, då de är likadana som mig och 3 av mig fungerar inte riktigt. Och bör vid närmare eftertanke inte ens vara lagligt. Men vin o öl och shopping för brorsan och mys i Borås för att sedan hamna i lägenheten med Pärlan igen. På med läppstiftet och öppnar dunken med vin, för att sedan försvinna ut i vimmlet i stan. Middag på Svea, och sedan gav vi oss vidare ut efter att vårt sällskap tackat för sig. Jag var vid dethär laget ganska berusad redan då, och när vi kom till Linnéterrassen så säger Servitören efter 2 sekunders blick på mig "Du är ganska berusad va?" Han fick detta bekräftat då jag missuppfattar hans fråga och svarar "Nääe, jag har ju bara vart här en gång innan". Mhmm..

Stängning om 20 minuter, och jag och min vän beställer in en flaska vin som vi nästan precis hinner dra i oss innan det släcks på Terrassen. Vi drar vidare till Lilla London där vi beställer in varsinn öl, och drar i oss två shots var innan vi går hem o sover. Perfekt, inte sant? Jag stupfull och varvar ner med 2 shots. Ibland känns det som om man fortfarande är 14 alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0