Amazing morning

Kliver upp och kokar kaffe. Sätter på Nyheterna och kurar ihop mig i soffan. Kikar på en debatt med min nya favorit Håkan Juholt som är partiordförande för Socialdemokraterna. Sedan kommer Pernilla in genom dörren efter sitt nattpass. Glad och Pigg. Hon slänger sig runt mig och kramar mig och pussar mig på huvudet och säger; Du är bäst Sara, det är du verkligen. Sedan satt vi och kikade på Efter tio med Malou, och hennes gäster i TV4 soffan. Planerade vad vi gör i helgen. Familjen kommer och hämtar mig nu, för en dagstur till Borås. Strosa runt lite och ha det mysigt. Sedan kör dem tillbaka mig till Stan och då skall jag och Pernilla ta beslut angående kvällen. Bjudna på fester och middagar, men vi får se vad vi väljer. Klassmiddag imorgon så kanske bör ta det lugnt, å andra sidan är jag dösugen på att gå ut ikväll också. Tur att man bor här, det finns så enormt mycket alternativ och så många många människor att umgås med. Härliga Sverige och fantastiska Göteborg. En perfekt morgon har detta varit, början på en perfekt dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0