EXTRA EXTRA


Igår stod det i tidningen att Anton Hysén gått ut med att vara homosexuell.


Jag tycker 2 saker om detta:

1.  VARFÖR skall det behöva stå i tidningen att någon är Homosexuell. Jag trodde bestämt det var 2011 och inte 1911. Hur stor deal kan det vara egentligen.

2.  FYSATAN Vad bra gjort. Snubben är 20 år och går ut med det, när ingen annan fotbollsspelare har gjort det innan. Så skall det till en liten tonåring att gå ut med det först. För det BÖR väl finnas andra homosexuella inom fotbollen? Om man inte var det innan fotbollen, så lär man väl blivit det efter alla svettiga matcher i omklädningsrummet tycker man ju. 

Hur som haver. Jag har ju en liten story om Hysén släktet som jag skall posta här i nästa inlägg från sommaren 2008.


Håll till godo!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0