The Line of the year


Igår innan vi tittade lite för djupt ner i Sangria kannan så talade vi om The line of the Year men kunde inte riktigt komma på någon bra som slängts ut. Då visste vi inte att vi skulle få ett par lines bara någon timme senare, som jag sent kommer glömma.

Jag har suttit och skrattat mig till tårar hela dagen när jag tänkt på vad vi höll på med igår och allt roligt som sades.

Att My verkligen försöker få mig att öppna en konversation med Britterna gällande Harry Potter.
Hon sitter och stirrar på mig mittemot mig och mumlar "Fråga dem om Harry Potter, fråga dem om Harry!"
Tillslut fick jag ju säga "Soooo.. you know Harry Potter?" En snubbe svarar; Yes, I'll tell you all about Harry Potter. Och sen var My fast. Potter-Junky är hon. Hon berättade nu för en stund sedan att hon typ fick gåshud, eller om hon beskrev det som att hon smälte. Jag kan inte minnas vilket det var, men jag tycker det är lika obehagligt vilket alternativ som nu stämmer, om man får en sådan reaktion när en Britt säger Harry Potter.

Det roligaste är ju att när denna Keff (vi tvivlar starkt på att det är vad han heter) satt och snaskade mig i örat och sa att han ville ligga och att vi skulle dra någonstans och göra det, så spelar jag Keff ett spratt, eller mig själv ett spratt kanske. För jag vet inte varför jag sa det, om det var ett skämt som jag glömde säga var ett skämt, eller om det var någon förförningstaktik, även om jag inte tänkte ligga med honom. Det jag säger är iallafall:

"Ja.. jag vet inte. Jag har typ inte varit med så många innan, så jag är lite osäker.."


ALLTSÅ. Helt jävla seriöst. Jag kan inte ens kommentera det. Mina ögon tåras när jag tänker på det, för det är en sådan sjuk sak att säga. Oavsett hur många man legat med, så är detta inte någonting man säger om man inte är född och uppvuxen i en lada på 1300 talet. Jag kommer faktiskt slänga in en: LOL, på denna grejen, även om det inte är accepterat att säga det. För det är inte accepterat att säga det jag sa till Keffot heller.


Good times!







Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahaha my lämnar snigelspår efter harry....

2011-03-12 @ 02:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0