The drunken week

Snabb genomgång:

I Lördags var det The Party på Barreiros med lot's of fun.
Jag drack tequila och cava och fuckade up lite fler relationer. Då jag ställer mig och snackar med min manliga kollega, som jag tycker så sanslöst mycket om, men det har aldrig varit någonting mellan oss dock så slutar det med att vi har en konversation som lyder:

Tequila Sara: Såå... vad är dethär nu då?
Manlig Kollega: Vad menar du ?
Tequila Sara: Jaa... du vet vad jag menar.
Manlig kollega: Näe? Vad menar du hjärtat?
Tequila Sara: Det här med dig och mig, vad det är mellan mig och dig.
Manlig kollega: Eeh.. ja.. alltså.. jag vet inte vad..
Tequila Sara: Jo, alltså. Du kan inte förneka det, jag kan inte förneka det. Så säg vad det är nu, vad skall vi kalla detta mellan oss?
Manlig kollega: Tja.. eeh.. jaa..
Tequila Sara: Du. Du behöver inte ha ett ord för det än, inte än.

Sedan KYSSER jag honom, BLINKAR och går därifrån.

Alltså... Ja. Ni hajjar ångesten på Måndagen, då jag till och med gömmer mig i kylskåpet i köket på kontoret för att slippa träffa honom. Sedan snurrar jag ut så jag skall ha ryggen mot dörren helatiden för att undvika ögonkontakt. Men då tar han tag i min axel, pussar mig på kinden och jag slänger mig runt honom och ber om ursäkt samt att han fick svära att han inte minndes något. Det gjorde han inte. Sa han iallafall. 
Gode gud, kan inte alla hjärncellar vara uppbrända nu, så jag inte kan vara talförd längre. Bättre om jag står som ett kolli än att jag fortfarande kan snacka, även om jag inte vet vad jag snackar om och tar saker från tomma intet och gör dem sanna.

 Slutade med att jag någonstans hittade min ryggrad och sa att jag var alldeles för berusad för att dra ut. Gamle Calle fick flippen och jag och Hanna var på G, när hennes jumpsuit gick sönder från Midjan och upp - dvs hela dragkedjan och Hanna flashade en del privata delar.  Så vi gittade hem.



Måndag och jag Calle, Daniel och Simon drack lite vin och snackade om tjejer.
Tisdag och Jag, Hanna, Anna, Sara, My och nya förmågan Michaela sitter på FX och dricker vin, öl, sangria, shots, poncha och drinkar.
Onsdag och jag slutar 12 från jobbet och jag och Hanna kör bakfyllehäng med öl och vin, sedan drar vi upp till The Wine och avnjuter varsinn drink och Myran kommer upp och sällskapar för att vi sedan skall kila på middag.


Idag är det Torsdag, och Hannas sista day på ön. Känns så SATANS trist. Men så är livet.
Jag saknar också Sverige nu, jag tänker och tänker på det, och längtar och längtar.

Nog dags att dra vidare snart, mot nya äventyr.


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahhaaaa sara! du är för rolig när du är i farten! :D

VEM var manliga kollegan? please do tell! jag har börjat blogga igen btw. vill försöka locka åtminstone 1 läsare, tänkte du kanske kunde vara ett säkert kort? hehe!

du kan ju alltid avslöja vem mannen är i min blogg, så publicerar jag inte det :)

Ha det bra! och hälsa alla!

Puss Linn

2011-03-04 @ 11:07:32
URL: http://linnsjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0