The drunken week part 2.

Jovisst.

Igår skulle vi säga hejdå till Hanna på hennes sista dag.
Vi drog till Teatro hela gänget och hängde lite, för att sedan bege oss till mitt andra hem FX, där dem antagligen kommer börja ta ut hyra för mig snart för jag är där så ofta.

Vi tog några öl, käkade lite middag. SEN kommer vi på att vi kan ju faktiskt festa idag.
Timmarna gick och jag minns att jag under en sekund kom på att det faktiskt inte var Fredag, utan Torsdag och lade huvudet i händerna och svor lite, men det gick över rätt snabbt efter lite Tequila.

Japp. Jag sa Tequila. Den personen som minst kan hantera Tequila konsumerar Tequila som om det vore något livsnödvändigt. Jag blir ju så jävla satans fan mongo av denna dryck, att jag inte kan hålla händer, tunga eller mun i styr. Inga lemmar alls för att vara ärlig.

KL: 03 inatt så stod jag, My, Hanna, Linus, Jens, Simon och Carl och dansade som in åt helvete med drinkar i händerna och leende på läpparna. Nöjt gäng en Torsdags natt.

Mindre nöjt gäng en Fredagsmorgon vill jag lova.
Dock har folk sagt att jag ser pigg ut... men att jag luktar desto mer.

Vad FAN händer med mig? Har jag trillat ner i ungdomens grotta och springer runt där full på vardagar. Detta ÄR inte acceptabelt, och TUR i oturen att fina Hanna flög imorse till Kallare landet Sverige, för jag hade fan inte pallat att leva såhär länge till. Känner hur organen stänger ned, ett efter ett.



Idag är det Transvestit festival. Killarna klär ut sig till tjejer, och tvärt om vad klart.  Fest alltså.
Imorgon är det vanlig karnival, och det kommer pågå i en vecka..


På måndag skall jag hoppa av detta skenande tåget, på Måndag skall jag slänga ut 5 liters dunken som står i lägenheten, på Måndag skall jag läka mina organ, och återhämta mig.


Men innan måndag är det fredag och lördag. Måtte gud vara med mig.


Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0