PT vs SE

Fan. När man har sådanahära helger så vill man fan aldrig flytta hem. Det suger hemma i Sverige då.
Jag vet att folk där kanske hittar på någonting var tredje vecka. Fy satan vad lameass. Om man bara har ett liv, om man bara är ung och pigg och glad en viss tid. Skall man inte utnyttja det då? Jo det klart som faan att man skall. Jag vill inte hem och bli lameass. Jag vill stanna här och ha det trevligt. Ha massa internskämt och skratta mig igenom dagarna. Det är inte ens bara helgerna som är händelserika. Dagarna också. Vardagarna. Igår på kvällen så fick vi besök av Calle & Simpa och 3 flaskor vin. Vad sägs om det.. på en jävla Måndag?

Åhå vad trist att bo i Sverige om det är lika grått som när jag lämnade det. Fan också.


Kommentarer
Postat av: maddis

Stanna på ön! Du kommer bara ångra att du åkte därifrån. ..fast då kan du ju alltid åka tillbaka :p

2011-03-29 @ 09:29:48
URL: http://www.madylin.devote.se
Postat av: Linn

tycker också du ska stanna ett tag till! det finns inget att hämta här hemma, bortsett från familj och vänner då såklart. men du har ju vänner där nere med, du är ju inte ensam precis :) det är som du säger, det händer något här typ ett par ggr i månaden, typ när man får lön. sen är det dött. de flesta tofflar, andra jobbar, andra måste se let's dance eller idol och kan inte hänga pga det! Slutligen: du är fortfarande inte mer än 21... du behövet inte ha bråttom!!

2011-03-29 @ 10:24:36
URL: http://linnsjokvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

nej nej sarah kom hem du! jag har varit ute och härjat fredag lördag sen jag kom hem :) har inga problem med att klämma in en vardag eller tre i veckan heller!

2011-03-29 @ 13:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0