Oh Kissie


Är inte många saker jag läser på nätet som får mig att skratta. Men Kissies blogg får mig att slänga bak huvudet och skratta hysteriskt.

Jag har aldrig någonsin läst kissies blogg innan. Men sedan Mia berättade om att hon gick på någon barnmatsdiet så var jag tvungen att kolla in vad hon gör egentligen denna bruden. Och visst är det lika underhållande som jag fått intrycket av. På gott och på ont.

Alexandra Nilsson. Säkerligen en supergullig tjej, men SOM jag kan garva när jag klickar in mig på hennes cerisa blogg. Hon ser lite ut som en Nickdocka, ni vet en sådandär som ofta sitter på instrumentbrädan på bilar. Med ett stooort huvud, och en liten kropp. Som denna Bobblehead på Paris Hilton. Men jag tycker faktiskt hon är snygg. Inte på alla bilder givetvis, men det kan man ju inte bedömma någon efter. Förhoppningsvis är en del bilder Photoshoppade, och är dem inte det så är det väl så det är, jag hoppas bara att hon själv är nöjd och mår bra. Det är ju trots allt endast hon själv som skall leva med sig själv.


 


Jag skrattar åt det hon skriver, men vet inte om det hon skriver är på allvar eller inte. Är hon verkligen så fjortis, fast hon har varit med i så många sociala sammanhang nu och bör veta hur man uppför sig, och BÖR veta hur man skriver en blogg utan 30 smileys (Ja, gula smileys som rör på sig, hjärtan som slår osv osv..) samt att hon skriver - *suck*, *Sooo Kissie like haha*  

HA HA HA HA. Det är så jävla roligt när hon skriver det, jag skrattar verkligen varenda gång. Hon KAN inte vara seriös, hon MÅSTE väl driva? Hon väger nu 48 jävla kilo, och skriver "Jag måste köpa mer bantingsmat nu, jag önskar jag kunde träna" Jag hoppas verkligen att hon provocerar så mycket som jag hört, och att allt inte är sant som hon skriver och jag tror faktiskt hon gör det. Hon är nog jävligt smart denna tjejen, jävligt skillad på att skriva saker som får folk att tappa hakan, och vara så jävla fjortis så folk verkligen tror att hon är sådan. Jag tror faktiskt att hon till mesta del driver, eller inte driver men tar det steget förlångt så att säga. Och jag köper faktiskt det, det är fan underbart att se dålig photoshopning, massa handmålade hjärtan, hundra förmånga smileys som rör på sig, förstorade bröst och läppar, skrytsamma kommentarer, provocerande meningar. Japp. Jag gillar det som fan. Jag tror vi hade vart ett sweet team jag och Alexandra.

Dock, så står det ju helatiden i Nyheterna och i debatter att Kissie bör skulden för att tonåringar svälter sig själva. Höhö, HUR kan det vara så? Jag tycker verkligen inte att kissie bär någon skuld alls för detta. Jag menar visst, hon har ju valt att vara en mediaprofil, och hon väljer ju att skriva vad hon skriver. Men för att hon gör det så skall hon inte bära skulden för att tonåringar börjar käka mindre. Hon har ett visst ansvar, det tycker jag med, men sålänge hon inte hetsar, hon skriver aldrig att man skall göra något hon gör, hon skriver att det är dumt med hennes barnmatsbantning, men att hon vill göra det. Då hamnar valet hos läsaren. Vill du göra som Kissie, eller vill du göra på ditt sätt? Om man inte har moral eller en självdistans stark nog att inte kunna påverkas av en jävla blogg, så tycker jag man kan börja läsa böcker om hur man täljer en gubbe, eller hur man på bästa sätt sköter en tomatplanta istället.

Att jag blir orolig är inte för att jag tror massa ungar skall ta efter henne, vill de gå ner i vikt så vet de hur man gör, och hade inte Kissies blogg existerat så hade de kunnat googla fram det. Det är inte så jävla svårt. Bättre att de får i sig barnmat med näring i då, än att de lever på cigg o lightprodukter. Jag är mest orolig för Kissies egen hälsa. Hon är 18 år om jag inte missminner mig, och hon har redan gjort en del operationer. Jag tycker man är lite väl ung för att göra det när man är 18, då jag inte tror man har någon vidare koll på sig själv vid den åldern.

Men vaffan, vem bryr sig om vad jag tycker. Lika lite som jag hoppas att man inte bryr sig om vad Kissie tycker, tänker och gör. Men jag tycker ni skall läsa hennes blogg. Den är fanimej underhållande. Hon är rätt skön dendär Kissie.





GO KISSIE!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt med parkhäng! Jag sitter inne, är lite sjuk :( Men alltså... fan vad obehaglig kissie är, usch för den bilden nedan, midjan måste väl vara photoshoppad, man blir fan skraj!

2011-03-13 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0