Nu är framtiden här

Herregud.

Harrys kommer att öppna i Kungshamn.. det är inte sant. Jag kan inte förstå det. Betyder det att detta kommer räknas som ett civiliserat samhälle? Vad betyder detta för den enda krogen som finns i Kungshamn? Kommer de kursa? Nej, givetvis inte. Det kommer delas upp nu. ÄNTLIGEN. 25+ på Harrys, och 18+ (16+) på Kanske mat & Bar. Gud hör bön så att säga.




Snackade med brorsan om det och jag uttryckte min lycka rätt rejält, tills att han plockade ner den från himlen, blåste bort allt glitter, slänge ned den på marken, och knusade den med sina märkes skor. Jag är 22 år i år. 


Crap fucking damn it. 


Ringde Mia och kollade om man är för gammal för att ligga sig in på krogen nuförtiden. Hon sa att det nog var så tyvärr. Helvete. Vad gör man nu då? När man inte ens kan ligga med vakterna eller krogägarna för att komma in? Är det kört nu? Sen kom jag på det. Jag kommer ändå inte spendera särskilt mycket tid i Kungshamn när jag flyttar hem. Jag kommer ju bo i GBG, och där.. kanske man fortfarande kan ligga med vakterna för att komma in.

Fingers crossed!

Ha en förbenat sweet fredag.


Kommentarer
Postat av: Linn

haha...

2011-03-19 @ 15:22:53
URL: http://linnsjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0