Karneval

God morgon.

Karneval i Lördags, och jag hade bestämt mig för att ínte vara med, med tanke på mina senaste veckor med Hanna och Vin. (Ps. Hanna, GUD vad jag saknar dig. Tänker allt som ofta smita förbi din plats, eller skicka ett meddelande på kvällen. Hoppas, hoppas för allt i världen att du är glad och känner dig nöjd. Ds) Hur som haver så skulle jag skrälla till det och inte följa med, men efter lite telefonsamtal så var jag hooked och stod nere i stan med ca 20 800 madeirianer som kikade på 3 200 andra madeirianer som var utklädda och med i karnevalen, dansande och sjungande.








Efter att tittat på alla dessa fina dansande Portugiser och Brazilianare så gick vi till FX, jag tog en öl som jag inte ens drack upp (!!!!) Jajemen, sen gick jag hem och kollade på Mad Men.

Det kanske finns hopp ändå?

Skall bara tabort fem litaren som står på vardagsrums golvet också som jag stirrat på i en vecka nu.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Bebe! Här händer mycket, har inte hunnit reagera över att jag är hemma typ. Saknar redan värmen och att allt är billigt... och att det är okej att röka. haha! <3

2011-03-07 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0