Herrejävlar






Då jag somnat innan klockan slagit 21 hela Fre, Lör och Söndag så tänkte jag att det skulle bli en fenomenal Måndag. Kl 01:44 vaknade jag inatt och kunde inte somna om. Det gick inte. Och ju längre jag låg vaken ju argare blev jag. På människor i min närvaro, på människor runt mig på ön. Mestadels på Ön.

Ja, jag är manodepressiv. Helt jävla klart att jag är. Saker som jag inte orkat störa mig på, störde jag mig på inatt och tillslut var jag så jävla förbannad att jag hade sex stycken namn som jag tänkte ringa upp och skälla ut.

Tur att jag inte hade några cash på mobilen. Och tur att klockan ringde så jag inte kunde tänka mer på vad som störde mig och hur förbannat arg jag egentligen var. Japp. Klockan är alltså 6. Jag har i 4h och 16 minuter legat och irriterat mig, och avskytt större delen av människorna runt mig. (Ja, inte påriktigt egentligen men småsaker som jag nu kommer att tänka på) Hur som haver så trodde jag det skulle bli bättre när jag kom till jobbet. Men Icke som fucking nicke.

Jag har på fullaste allvar stampat med fötterna i marken idag, svurit och gapat och lämnat rummet för att jag trott att jag kommer explodera, och vill inte träffa alla andra med mina hatiska atomer.

NU RINGER MIN KOLLEGAS TELEFON OCH HON HAR FANIMEJ EN JÄVLA BEBIS SOM GAGGAR SOM RINGSIGNAL!! VEM FAAAN HAR DET ?! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ EN JÄVLA JINGELMELODI ELLER RING-FUCKING-RING?





Jag får be att återkomma...  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0