Fredag igen.

Fredag. Igen. Satan vad snabbt det går.

Då jag detoxar så blir det inte mycket gjort denna helgen. Hoppas på fint väder så man kan ligga ute och sola.
Nästa vecka flyttar jag tillbaka till Vila Lucitania efter att ha bott ensam sedan i Augusti. Pool, stor balkong, gräsmatta, palmer i trädgården och grillplats. Jo tjena. Jag ser rätt mycket fram emot det. Skall bli satans fint.

Jag är verkligen tråkig när jag kommer på att jag skall vara nyttig. Jag är aldrig Mellanmjölk som My säger. Det är svart eller vitt med mina beteenden, alltid. Antingen dricker jag inte någonting och umgås därför inte med människor för jag vet att min ryggrad är för vek för att låtabli att dricka om dem gör det. Eller, så dricker jag varenda dag i 2 månaders tid, och så börjar det om igen.

However, så är det nu en vecka med Frukt & Grönsaker och jag käkade igår tidernas godaste Tomatsoppa från Knorr, så den lär väl finnas i Sverige. Dock så skulle jag kunna döda (det läskiga är att jag skämtar nästan inte) för Tacos. Men har jag nu tagit mig på detta att Detoxa, så får jag ju för satan inte bryta det heller.


Kanske skall ta en fika med tjejerna i helgen och unna sig en Diet Coke som jag inte druckit på en vecka heller. Vilket för mig är helt jävla sjukt. Mat får jag liksom inte sådär enorma behov av, men Diet Coke. Oh Lord. Tror jag tänker spendera hela helgen på kontoret om det inte blir fint väder, så har man någonting att göra iallafall.


Fredag idag. Igen. Och jag tror jag skall införskaffa mig lite Diet Coke under helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0