"Ett glas kan vi unna oss... "

Jag slutar aldrig förvånas av min egen naivitet. Aldrig kommer ett glas bli ett glas för mig. Lika bra att svälja förhoppningarna och insee att jag inte har någon ryggrad.

Jag och My skulle till Teatro igår för att ta Ett glas vin. My slog dock på stort och började med en kanna Sangria, och jag skulle ju inte vara sämre.  Efter fler kannor än den fösta, och betydligt fler glas vin så slutade det med ca 30 Britter från The Navy (ja, det låter fan så hett när man säger The Navy) på FX
dessa män var alla gifta och kladdiga men 2 st var fan rätt snygga ändå.



Vill givetvis påpeka att jag drack Tequila igår och att det kan vara därför jag tyckte det. Men en hette Simon, som var supergullig och skild och verkligen så himla fin och snäll. En hette Keff och var motsatsen till Simon. Antagligen anledningen till att Keff stod hägst på min lista igår. Han var ganska odräglig, började slåss och bråka, var gift och ville vara otrogen och satt och viskade mindre passande saker i mitt öra medans jag pratade med My och Linus. Han visste vad han ville, jag visste vad jag ville.

Just då, helt oanmäld så dök moralen upp i mitt huvud. Jag sa till Jeff att jag inte tänkte ligga med honom, för att han var gift. My skriker på andra sidan bordet: MEN DET ÄR INTE DIN FRU SARA. KOM IGEN!
Men vettet höll sig vid liv och jag tackade inte ja trots att jag försökte ta död på det med flertalet tequila shots.

Simsalabim, så händer något som jag inte ofta är med om. Keff och den andra snubben som var den första att flytta till vårt bord börjar bråka - OM MIG!! Aldrig skall jag glömma denna dagen. Aldrig.

My var upp över öronen road över att de kom från samma ställe som Harry Potter och HP-freak som hon är så flikade hon in lite snyggt emellanåt; So you are divorced that's interesting. But.. what do you think about Harry Potter? Jag fick slänga in en stämningshöjare efter bråket och sa: You think Harry might be on the toilet? Med våra otrooooligt bra imitationer av britter.

Hur som haver, så hände det ju inte någonting mellan mig och någon av sjömännen igår, och jag följde ju aldrig med till båten.


Det är just därför jag skall dit ikväll.

Cheers mate.


Kommentarer
Postat av: myyy

"Det är just därför jag skall dit ikväll." HAHAHAHA, right on sister!

2011-03-11 @ 11:53:31
URL: http://dekloniamy.blogspot.com
Postat av: Hanna

vafan!! ni får inte unna er utan mig ;)

2011-03-12 @ 02:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0