D som i Detox.

Känns som om jag innan har detoxat här på bloggen. Hur som haver så är det igång igen sedan i Måndags. Inga konstiga ämnen, inga sötningsmedel, eller socker. Inga konstiga fetter, inga färgmedel eller alkohol eller ciggaretter.
Pure fucking detox alltså. You heard me.

Dock så dricker jag kaffe fortfarande, tänkte byta ut det mot te men det känns ju bara förjävligt. Man må ju unna sig som de säger här på kontoret. Jovisst. Men problemet är att jag unnar mig runt 365 dagar om året och detta har nu pågått i 22 år. Unna sig. Det bör vara det minsta jag skall göra nu. Iallafall så tänkte jag fortsätta käka frukt, grönsaker etc. Men bara bra stuff. 14 Dagars detoxen känner jag var ett förjävla bra påhitt. Så kan kroppen rensas på slaggprodukter ( egentligen har jag inte en aning om vad slaggprodukter är, men jag ser alltid att det står så i samband med Detox, så jag slänger in det här också)

Japp. Allt slagg skall ut. Uuh.. är inte något trevligt ord alls, inte att läsa och inte att skriva. Tänker mig liksom slime. Eller något som finns i en drakes näsa. Eller något som kommer ut om man hugger en jätte i tån. Slaggprodukter.

Skulle i och för sig kunna vara något bra också, typ youghurt, eller mandelmassa. Dont know, men rensas skall det iallafall. Eller var det att man skulle samla på sig det?

Ahmen vafan. Värdelöst ju. Skall googla lite.

Hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0