Tranquilo


Landade i Stan i Tisdags eftermiddag. Sa hej till Pernilla och Mötte upp Amanda på Tranquilo, som är mitt absoluta favvo ställe för tillfället. Ligger på Grönsakstorget och är fantastiskt. Vi förtärde mer vin än vad som var planerat, och då vi planerade kaffe och kaka, så blev det lite skillnad när man väl har facit i hand. Vi drog vidare till Amanda's place, där hon bor med den gamla DJ'en och Nattklubbslegenden Jojjan, med flickvän och proffessionell dansare, söta Marielle.





Amanda har övervåningen på bygget och det är sjukt. Efter lite rosé på balkongen så kilar vi iväg till Locatelli som är mitt andra favvo ställe och där myser vi ihop oss i en soffa på terrassen och snackar hela kvällen. Lite shots, vin och öl slinker väl ner, men annars är det bara fint.

Vaknar av att klockan ringer vid 07:30 på Onsdagen och befinner mig i Amandas Dux, som hon förövrigt fick av en snubbe som äger Dbrand, och som gav en säng till Amanda för ca 50 tusen spänn, då hon sa att hon inte sovit så gott.....  Drar in till Kontoret och jobbar i någon timme, för att sedan ligga på en gräsmatta med Amanda hela dagen och käka Indiskt. På kvällen så drog jag o Emelie till El Corazón för lunch och vin.


Ännu fler fantastiska dagar i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0