Peter Orrmyr


Som vanligt så händer otippade saker ibland.

Jag har då inte tittat på ett enda program av Big Brother. Men, i Söndags så var Mia hemma hos mig och man är ju då tvungen att kolla på Big Brother finalen. När jag ser en man som är en av finalisterna, så rusar adrenalinet till.




-Herregud Maria, vem fan är det? Så satans snygg kille.
- Han heter Peter, och är från Göteborg.
- Vaaah, vad heter han mer än Peter?
- Peter Orrmyr.
-PETER ORRMYR? Det är ju han som har fotat Amanda!! De känner ju varandra.

Joorrå, klart att någon känner denna vackra skapelse. Sms:ar direkt till Amanda och ber henne fixa en date.
I Tisdags natt, 00:20 så ringer vi Peter och snackar lite. Jag håller på att svimma. Han är så förbenat snygg och skön och ja.. perfekt. Amanda säger att hon har en vän som tycker han är Najs, och han säger sedan att vi alla 3 skall ta en fika nästa vecka. Tror ni att jag svävade på Moln eller?? Åh, jag är så satans nöjd, nöjd, nöjd.







Hoho Jaja...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0