Lite dålig

Hej o hå.

Var en sådan fin morgon, men sedan efter någon timme så började jag känna mig hängig o febrig.
Nu ligger jag i soffan med mamma som klappar mig på huvudet. Har ont i ryggen, i magen, har mensvärk vilket är en helt fantastiskt härlig känsla som uppleves allt för sällan, samt febrig då. Fantastiskt fint. Verkligen. Tryckt i mig ett par tabletter, som jag annars inte gör, men känner inte för att sitta på bussen och avlida i smärtor i äggstockeområdet. 

Skall ta bussen 19:25 från Kungshamn till stan, då Pernilla jobbar natt och måste sova tills dess. Är framme 21:39. Lycka. Verkligen. Just idag också. Idag är en sådan dag när man bara vill släcka ned livet en kort stund. Någon dag kanske, eller bara några timmar. Jag och mor min tog precis en sväng med bilen igenom samhället och strosade runt på Ica lite. Jag gör ju sådant för att rensa huvudet, och jag tror min mor gör detsamma.
Har vart inne o kollat upp saker om Bröstförminskning, men det är tydligen väntetid på 9 månader, så det känns sådär kul att vänta på det. Åhå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0