Kära My

Hej My.
Jag ville mest säga hej, jag saknar dig, saknar ditt skratt, dina miner, dina gester, din vit-aprikos randiga tröja och din hästsvans. Saknar dina trasiga Converse och ditt märkliga bokmärke som är pressat mellan alla dina hundratusentals böcker. Saknar ditt beroende av Colalighten som växte sig allt starkare, saknar att se dig himla med ögonen åt folk som är idioter, eller åt mig när jag säger någonting som inte är så himla brilliant. Sa jag att jag saknade ditt skratt? För det gör jag, verkligen. När du blir tårögd för att du skrattar. Saknar du, Linus, Oskar och jag och rangordningen. En herarki som du och jag bestämde över. Pool hänget, åh.. jag saknar dig, och allt det du har och är.

Kommentarer
Postat av: Myyyy

SAKNAR DIG! Skulle be dig att komma tillbaja men vet att du trivs hemma i Svea. Du äger. One of a kind indeed SJK. Kärlek baby <3<3<3<3 /MdK

2011-06-17 @ 23:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0