Hur som haver


Lite dåligt med updates nu det senaste innan midsommar. Men har liksom haft fullt upp tro det eller ej. Fullt upp menas ju såklart inte med fullt upp på jobbet, hehe utan fullt upp med livet. Fullt upp med Göteborg & Smögen, med vänner, familj, vin, bio, god mat och annat som tar tid.

Idag har jag och Pernilla i vanlig ordning gått på stan, shoppat lite - dock köpte jag inte vad jag kan komma på nu en endaste sak, men det gjorde jag givetvis igår. Vi började morgonen på gräsmattan på gården med lite sol o musik, sedan drog vi till Thaien o käkade i stan, sedan till Capuccino för lite Cava, sedan på stan, sedan till kanalen där vi satt i gräset o käkade mjukglass o tittade på folk, o sen till Lilla London för lite vin och öl.

Har nyss talat med My i en timme. Underbara, fantastiska, älskade My. Hon är hemma hos sin lika bra syster Kim, och Robin. Synd att vi inte kunnat ses något, men ja, semestern är kort när man åker från Madeira och det blev lite tight för min del också så tyvärr blev det inget möte. Men, vi ses ju snart hoppas jag. Vill ju att hon flyttar hem snart så vi kan umgås o skratta ihop. Eller a, vill ju inte att hon lämnar företaget då jag fortfarande är det troget och vet att de behöver My där, men anyway, vill ju ha henne här hos mig också.

Annars är allt bra. Allt är förjävla bra och det är fint väder, jag har mina vänner och min familj runt mig och jag är så otroligt nöjd. 49 dagar hemma, och ja.. jag vill ha minst 490 000 till. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0