Hej du jävlar ONSDAG !


Kl: 12:00 idag gick jag och avbokade min tatueringstid - snubben kändes så jävla opålitlig.
Kl: 13:00 - 17:00 satt jag på kontoret.
Kl: 17:20 mötte jag upp Pernilla på Avenyn, tog en Frapino och gick och satte oss i kanalen på gräset o kikade på vattnet. Vi kunde sedan inte bestämma oss för hemgång eller en öl..



Sedan är tider och allt annat oklart. Vi gick till Istället - och träffade Glenn Hysén, sen sket vi i honom och drog till The Bishop arms för en fortsättning. Då kommer vi på hur snygg Glenn egentligen är, och jag som har vart med hans son Alex och vet hur good looking och - kända hela släktn är, så tar vi och ringer till Istället och säger:

-Hej det är Toby Hysén, har farsan gått än?
- Heej. Ja, han gick till stället tvärs över gatan nu.
-okej, jag drar dit då, ciao.

Det sjukaste är att snubben på stället tror att det ÄR Tobbe - Glenns son som ringer. Vi garvade oss till tårar. Sen gick vi till Linnéterrassen där det beställdes en flaska skumpa och sedan drog vi till Pustervik med skäggiga snubbar o go musik, efter 2h tog vi en svarttaxi som vi trodde var en vanlig bil och denne stannar bakom Avenyn. Vi hamnar utanför ett ställe som ser jävligt fancy ut, och blir insläppta. Det SJUKASTE stället ever. Visste inte ens att det fanns, visste ingenting - vilket är sjukt och helt jävla hysteriskt. Träffar Henrik Lundqvist och Ett par shots senare och jag o Pernilla blir nedsprutade av dimma och skum av DJ:arna, och sedan vet jag inte vad som händer. Helt plötsligt är vi på ett hotellrum på Avenyn med DJ:en, en stockholmare och en JÄVLIGT blond brud som sitter med sin Ipod isatt. Efter en stund så drar vi medans DJ:en är på toaletten och vi drar till oss. Just nu har min fina vän antagligen samlag med 08 snubben som tyckte att jag var otroligt dryg (?) och klockan är 06:03 i denna sekund på ONSDAG MORGON (Torsdag blir det ja). Nu är jag så satans onykter, har blött näseblod och väntar på polisen, till toner av techno.

Och.. det bästa (värsta?) är att jag inte gått och lagt mig än.

LIVET ÄR SÅ JÄVLA FANTASTISKT! GOOOOOD MOOORGOOON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0