Cocaine and intercourse ?


Igår satt jag och mina vänner i uterummet och drack vin redan vid 14:00 tiden. Det var fantastiskt härligt, då vi inte ses så ofta och bott i olika städer och länder. Vi satt i några timmar och snackade droger och sex, för att jag sedan skulle fortsätta med familj och släkt. Vi grillade och drack enormt mycket rödvin och pratade om homosexualitet (Hela min släkt är enade om att homosexualitet är en bra sak, och att det inte ens skall vara någonting att höja på ögonbrynen över) och sedan snackade vi dagliga relationer. Relationer vi vart med om förr, och i nuläget. Sedan efter några timmars konsumtion och av ett par flaskor rött så traskade jag vidare till mina vänner och fortsatte kvällen där.

Efter lite vadslagning så var vi alla tvugna att skicka ett sms till varsin man, som de andra bestämde vem det var och i meddelandet så skulle det stå "Cocaine and intercourse?". Ja, givetvis får jag mitt ex, som inte är sådär superförtjust i mig, men jag letade upp numret och skickade sms:et. Då jag har ett nytt nummer, så har han inte det och kan inte hitta det heller. Jag förväntade mig inte något svar tillbaka men efter någon minut så står det "Maybe later". Jag känner att han kanske måste veta att det är ett skämt, och att det inte är någon dåre som skriver, men tänker fortfarande inte avslöja att det är jag som skriver. Jag skriver tillbaka "Haha, allt väl hjärtat?" DÅ, får jag tillbaka. "Allt är bra, hur mår du kyssen?"

Jag får lite hjärtklappning. Kyssen? Jag är den enda personen som han kallar kyssen. Han fattar alltså att det är jag. Han fattade att det var tjejen som han inte talat med på ca 2 år, och han är tydligen lugn med det. Vi sms:ar en stund till, och sedan drar jag en lättnadens suck. Herregud, jag tror det är lugnt nu. Lugnt mellan oss. Han är verkligen värd det bästa som han kan få, och jag tycker så otroligt mycket om honom. Herreeeeguuuuuuuud vaaaaaaad sköööööööönt !

En inflikning är att en av mina vänner som också skickade samma sms till en utvald snubbe av oss fick fan besök av denna snubben. Han skrev "sure, varför inte" och sedan kom han upp. Dock fattade han väl att vi inte besitter något kokain, men han anade nog att det skulle kunna gå att få lite intercourse. Vet fortfarande inte om han fick det eller inte, för jag o min vän drog o lämnade vår lilla charmprinsessa ensam med killen, och har inte hört av henne idag. Jag tippar på att det blev av. Då rödvin, musik, en man och en kvinna i samma rum som legat förut, helt ensama känns som om det är upplagt för lite samlag. Mysigt ju! Åh, nu blev jag bara avundsjuk. Men det är ju kul att det går bra för andra..................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0